Reklamace
Pokud jste nedopatřením obdrželi kazový výtisk, jiný titul, než jste si objednali nebo vám v zásilce chybí objednaná kniha, máte právo na výměnu nebo uplatnění reklamace. Stejně tak i při zjištění tiskové vady (netýká se námitek k obsahu knihy). Prosím informujte nás na uvedeném telefonním čísle. Vyplňte přiložený formulář a zašlete jej na uvedenou emailovou adresu.
- Vadné, nebo jiné než objednané zboží zašlete společně s reklamačním protokolem zpět (nikoli dobírkou).
- Vaší reklamaci vyřídíme nejpozději do 14 dnů od obdržení kazové knihy.
- Reklamace tiskových defektů přijímáme nejpozději do šesti měsíců od převzetí publikace.
- Reklamaci můžete také vyřídit osobně v sídle nakladatelství. V každém případě si s sebou vezměte nabývací doklad.
- Neodpovídáme za vady způsobené přepravcem a za závady vzniklé po převzetí zásilky.
Vrácení peněz
Na veškeré zakoupené zboží poskytujeme záruku vrácení peněz bez udání důvodu, pokud zákazník zašle zboží (celý balíček – ne jednotlivé publikace) zpět ve lhůtě 14 kalendářních dnů ode dne doručení zboží na uvedenou adresu nakladatelství.
- Zboží musí být zasláno pouze jako obyčejný balík, přepravní náklady hradí odesílatel (zákazník). Na zboží zaslané na dobírku nebude brán zřetel.
- Zboží musí být v bezvadném stavu, nepoškozeno, neporušeno, schopno další distribuce a nesmí být porušen případný ochranný obal.
- Kupujete balíček knih, možnost vrácení se vztahuje tedy pouze na celý balíček, nevztahuje se na jeho jednotlivé části.
- Vráceny budou peníze za vrácené zboží, bez poštovného, které jste za objednané zboží v objednávce případně zaplatili.
Reklamační formulář
Kontakt
E-mail: reklamace@linka451.cz
Telefon: +420 731 146 835